سیاست مرجوعی و عودت

This is a sample page.

سیاست مرجوعی و عودت

قوانین مرجوعی قطعات استوک
۱٫اصالت کالا (برقراری شرایط کیفی و کمی ادعا شده توسط فروشنده):
یکی از مهم‌ترین قوانین مرجوعی کالا این است که کالایی که به مشتری تحویل داده می‌شود غیر اصل باشد. در این صورت مشتری می تواند نسبت به مرجوعی کالا اقدام کند.

۲٫انصراف خریدار از خرید قبل از ارسال کالا:
لغو سفارش مشتری نیز یکی دیگر از بخش های قوانین مرجوعی کالا می باشد. اگر مشتری به هر دلیل نسبت به لغو سفارش خود اقدام نماید و کالا برای مشتری ارسال شده باشد مشتری باید نسبت به مرجوعی کالا به خریدار اقدام نماید. بدیهی است که اگر مشتری اقدام به لغو سفارش خود نماید باید این موضوع را به کارشناسان فروش و مسئول خدمات پس از فروش اعلام کنید تا آن‌ها نسبت به مرجوعی کالا اقدام نمایند و بعد از برگشت کالا به انبار نسبت به بازپرداخت هزینه خرید به خریدار اقدامات لازم صورت گیرد.
دقت کنید، در صورتی که فروشنده کالا را ارسال نکرده باشد، هیچ هزینه ای نباید به عنوان خسارت کسر شود، اما در صورتی که کالا ارسال شده باشد، فروشنده می تواند هزینه های ارسال را از هزینه دریافت شده از مشتری کسر کند.


۳٫رعایت بازه زمانی ارسال و تحویل به موقع کالا در زمان موعود:
ارسال به موقع سفارش به مشتریان یکی دیگر از موارد و قوانین مرجوعی کالا برای مشتریان است و در هنگام سفارش و خرید آنلاین مدت زمان ارسال و تحویل کالا به مشتری طبق روال عادی و در روز های عادی به مشتری اعلام می‌شود. اگر این سفارش با تاخیر زیاد یعنی دو هفته برای مشتری ارسال نگردد مشتری می تواند با توجه به تاخیر در رسال کالا نسبت به مرجوع نمودن وجه واریز شده آن اقدام کند.
فرآیند مرجوعی کالا در این حالت نیز باید به اطلاعات کارشناسان فروش و مسئول خدمات پس از فروش سایت فروشنده برسد تا اقدامات لازم برای مرجوعی کالا انجام شود.
در حالت عادی، کالاها تا یک هفته بعد از ارسال به دست خریداران می رسد.

X